perjantai 11. huhtikuuta 2014

Fitness: Kuvia perseestä ja puurosta

Viime aikoina somessa on levinnyt Pakkotoiston keskustelu naisten kuntosalikulttuurista. Käykää lukemassa se, sillä se valoittaa hyvin meidän fitness-muijien elämää.


LÄHIÖMUIJAN FITNESS-PÄIVÄ 


The good fitness morning


Lisään joukkoon yhen protskupatukan, sillä ei puuros oo muuten tarpeeks prodee.
 Kahvin juon sheikkerist


Mun fitness-salaatti



Yeah the squats.
 Kyykkään jalat yhes, etten näytä liian insert cock here-tyyppiseltä (kts.pakkotoisto)


Kuulaillessa pidän hanskoi, ettei tuu rakkuloit käsii. Olisha ne tosi epänaisellisii

 
Selkätreeniä. 3x5x3kg


Pumpis kovan treenin jälkeen


Päivä päättyy fitness-rahkaan, of course


Mä oon niin ylpee itsestäni, sillä on aika coolii olla osa naisten kuntosalikulttuuria ja fitness-lifestylee. Mist fitness-jutuist bloggaan teille seuraavaks? Haluutteks lisää fitness-salikuvii? Vai lisää reseptei? Mua kyl vähän järkytti se, että jäbät pitää trikoita seksikkäinä. Mun mielest esim. poliisien haalarit paljon sexymmät kuin fitness-trikoot. Ja mikä on bulkki? Nii ja toki mäkin haluun fitness-lavoille, vaikken oo teini enää. Henkisesti fitness-teini kyl. Ja mun mielest noi missit on tosi fitness nykyään. Ja Niko Nousiainen ja Sofia Ruusila on ihku fitness-pari. Iltikses on paljon hyvii fitness-vinkkei. Ikeas on fitness-tyylisii huonekalui. Millasii salattui fitness-elämii te vietätte? Mikä teistä oli päivän paras fitness-kuva? Pusui fitness-lukijoille!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti