maanantai 12. toukokuuta 2014

Mun kotisolkku

Sain vihdoinkin avaimet mun taloni kuntosaleihin ja toisesta paljastui kamppailu-urheilian unelma: oma tatami!! Eli tervetuloa kaikki lukijat painimaan meille. Nurkassa oli myös ostos-TV:n tuotteiden näköisiä urheiluvälineitä, jotka sopivat lähikontaktia ja sadetta kammoksuville sunnuntailenkkeilijöille.



Kivan kevätbrunan saat 90-luvun solkusta. Crossfittaajat voivat ottaa alkulämmöt juoksemalla 12. kerrokseen.



Talossa on myös perinteisempi punttisali, jonne voit suunnata penkkaamaan painihommien jälkeen.



Mä oon niin onnellinen! Kyl Koivis osaa yllättää. Aivan kuin viiden tähden hotellis asuis. Alan heti hankkimaan fitness-lihaksia, kunhan olkapääni paranee. Kuka haluaa tulla painimaan mun kans? Puvulla ja nakuna käy.

XOXO: Lähis

ps. Tämä ei ole kaupallinen kampanja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti