torstai 1. tammikuuta 2015

Vuosi 2014!!!! UUS POSTAUS!!!!

Hei kaikki hanimussukkalukijat!

En oo käyny blogis ikuisuuksiin, koska oon nykyään päiväduunis ja silleen. Mulla on kuitenkin on ollut ikävä bloggaamista ja päätin summata mun vuoden 2014, koska kaikkia saleen kiinnostaa.

En olis uskonut tammikuussa, että mitä kaikkee ihmeellistä tänä vuonna tulee tapahtumaan. On ollut iloa ja surua, onnistumisia ja pettymyksiä, draamaa ja tylsyyttä. Mut kaikest huolimatta mun elämä on parast. Täs kohokohdat 2014:

A. Asun yhä Koivukylässä.

En olis uskonut, että saan asua siellä koko ihanan vuoden <3 Jo pelkästään asuntoni on jännittävä ympäristö ja kadulla ei koskaan tiedä millaseen tonttuun törmää. Ja näkee usein komeit poliisei.



B. Kävin ulkomailla

Kävin sekä Jordaniassa että Tallinnassa. Ne oli todellisii elämyksii. Etenkin Tallinna. Must on jännää, että luulee ymmärtävänsä kieltä, muttei sit hiffaakaan mist jengi puhuu. Tosi siistii. Ja rahkapatukat on taivaallisii.



C. Olen yhä opiskelija

En olis uskonut, etten valmistu vuonna 2014. Mut jee, on ihkuu olla opiskelija ja matkustaa junil puoleen hintaan <3



D. Olen yhä sinkku

En olis uskonut, että oon vielä 31.12. sinkku, mut oon ja se on silleen tosi kivaa, kun ei oo paineita hankkii koiraa tai lapsii ja pitää miestä tyytyväisenä. Ja voi kohottaa itsetuntoaan Tinderis ja kauhistella, jos vastaan tulee joku varattu. Tinderis voi keskustella kundien kans kaikkee syvällistä. Monet valottaa mielellään omia henkilökohtaisia juttujaan ja mä "kuuntelen". Diggaan kun voin harjotella mun terapiataitoi silleen. <3


Tärkeintä terapias on, ettei itse puhu liikaa
Mies 2, ei tarvinnut puhua ollenkaan



E. Aloitin uusii harrastuksii

Kävin syksyl kaks kertaa tanssitunneilla ja opin muun muassa bitch-kävelyn ja pari rap-liikettä. Sain myös taitopohjaa twerkkaamiselle. Ens vuonna aion päästä Cheekin taustatanssijaks.

F. Kävin Itä-Helsingis ja Hakunilas

Mä pelkäsin, että joudun keskelle lähiösotaa, mutta vierailut sujuivat rauhallisesti. Näin uusii mageit mestoi ja tunsin kuuluvani jengiin, toisin kuin esim. robal tai Espoos.



 G. Aloitin bloggaamisen

Toteutin mun haaveeni, mut vieläkin ootan sponssei ja bloggari-iltoi.  Mut rakastan mun jokaista fanii silti. Pus <3



No siinä ne vuoden kohokohdat sit olikin. Ens vuonna mulla on tavoitteena tiputtaa raskaasta sarjasta korsisarjaan noin kolkyt kiloo parsakaalidieetillä, valloittaa some ja tehdä joku suuri elämän muutos. Vuosikin ehti täs postailles vaihtumaan, et IHANAA UUTTA VUOTTA MUN LUKIJOILLE!!!!!!!! JA HAVE GREAT PARTIES!!!WUHUUU!!!SKUMPPAA!!!ILOTULITUKSII!!!JA SUOJATKAA KUMPIKIN PÄÄ!!!!PUSSS!!!! ja ps. jos mun vuosi käy kateeks, niin voitte saada kyl samanlaisen jos oikeen kovasti tahdotte <3<3<3




 




2 kommenttia:

  1. Päivitäthän taas nopeesti!! Ootko jo tehnyt elämän muutoksen tänä vuonna??

    VastaaPoista
  2. Vau, parsakaalit saa näköjään näyttämään ihan koralleilta sopivalla värjäyksellä. Muista, että kannatkin voi ja kannattaa syödä (huom. nokkela sanaleikki). Viipaloituina ja keitettyinä aika toppen leivän päällä!

    VastaaPoista