maanantai 10. helmikuuta 2014

Lähiömuija vesidiskossa

Hei raksupoksulukijat! Mulla oli mieletön menoviikonloppu. Perjantaina kävin ravintola Teemassa, joka paljastui palkituks mestaks. En kyl tiiä mistä. Oli kiva nähdä jengii, jota ostarilla pyörii. Koin itseni hieman ylipukeutuneeksi, koska mulla oli collegehousujen sijaan farkut jalassa. Siellä ei kuitenkaan pystynyt reivaan, ku siel oli jotain standup-esityksiä. Baarin kantikset nauroi eniten pirivitseille, niin mäkin sit. Lähisnägäri oli kiinni, joten valmistin omat yömätöt.




Lauantaina kävin puumabileissä, tosin olin ainut jolla oli asianmukainen kissa-asu. Booli oli hyvää ja sitä riitti, vaikka oon tietty sitä mieltä, että ilman alkoholiakin voi pitää hauskaa. Jatkoilla kävin twerkkaamassa miehen ja seinän välissä Mamassa ja sen jälkeen lempiklubissani Millissä. Valitettavasti mulla on illasta vain tämä asukuva.

lepardipaita: UFF toppi: h&m housut: erätukku


Mun diskoilut eivät suinkaan jääneet tähän. Oon aina haaveillut pääseväni Serenan Pacifique-bileisiin.

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/vesipuisto-serenan-yojuhlien-salattu-puoli-ahdistelua-ja-seksia-altaissa

Matka Koiviksesta Espooseen on kuitenkin turhan pitkä. Sen lisäksi oon huomannut, että espoolaisilla on jotain Vantaata vastaan. Mä en kyl tajuu, mikä siel Espoossa on muka paremmin kuin täällä? Olin siis superonnellinen, kun kylppärini oli järjestänyt mulle sunnuntaiyllätyksen.

Lähiömuijan vesidisko



Hyvän musiikin ja menon innoittamana jatkoin dokaamista. Heräsin kylppärin lattialta tänä aamuna. Olin ottanut itsestäni yöllä selfie-kuvan.




Kyllähän urheilianuorenki täytyy joskus vähän rentoutua, eiks niin? Tänään meen käymään lekurissa, koska mun oikeasta keskisormesta katos mystisesti tunto, kun kannoin pulloja kauppaan.
Mitä mieltä ootte, pitäiskö järkkää lukijabileet mun suihkussa?!

XOXO

-kissamuija

5 kommenttia:

  1. Psykedeelinen disko kyllä! :D

    Mä twerkkaan yksin kotona ollessani tän tahdissa: http://www.youtube.com/watch?v=W6DmHGYy_xk

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, herkkää tulkintaa. Et kuitenkaan taida esiintyä itse/ ole kuvannut lähesukulaistasi kyseiseen pätkään? ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja twerkkaus on kyllä ehdottomasti parasta treeniä!!

      Poista
    2. Joo en esiinny videolla itse eikä edes kukaan tuttunikaan. Twerkatessa saa olla tarkkana sen jumppapallon kanssa!

      Poista
    3. Voi harmi. Olisin niin halunnut päästä pomppimaan nuolemaan lekaa tuon uroksen kanssa. *huokaus*

      Poista