torstai 6. helmikuuta 2014

Reivaan vs. delaan

Mä oon niiiiiin kipeee. Must tuntuu, että niistän mun aivot pihalle ja hengitys menee umpeen. Näen pieniä vihreitä miehiä, vaaleanpunaisia panttereita ja Tomi Björckin kokkaamassa mulle aamupuuroa. Ei mulla oo kuumetta, mutta voi sitä ilmanki delaa. Aiemmin oon kipeenä käynyt yhel sorsalammikolla meditoimassa ja nyt neki on jossai eteläs. Mun pitäis mennä viikonloppuna tamppaa parit floorit, joten mä en voi olla näin vi*** sairas!!! On pakko tervehtyy keinolla millä hyvänsä!!!


Flunssan karkotuskeinoja


Oon juonu teetä.




Pitänyt pörrösukkii.




Syönyt kaikkii droppei, jotka laatikon pohjalta löysin.




Ja tehnyt vegesafkaa hipsterimiehet mielessäni.



Resepti:
sipulia
kidneypapuja
soijarouhetta
mustapippuria
paprikamaustetta
chiliä
vettä

Kypsennä uunissa, kunnes pinta on kauniin ruskea.


VIIKONLOPUN PARTYCALENDAR


Perjantaina meen ostarille ravintola Teemaan.




"Ravintola TEEMA on Koivukylässä sijaitseva lämminhenkinen olohuone, sportti tai menomesta riippuen teemastasi.
TEEMAN tyylikkäässä sisustuksessa viihtyvät asiakkaat kaikista ikäluokista. Musiikki ja asiakastapahtumat tehdään / räätälöidään vaikka henkilökohtaisesti sinulle! Voit siis halutessasi järjestää juhlat meillä!  Uusi viihdepuoli jakaa ravintolan monelle käyttäjälle!  Urheilutapahtumia voit seurata jättiscreeniltä ja lcd televisioilta! Ravintolan nykyaikainen järjestelmä takaa näköyhteyden jokaiselta asiakaspaikalta! Ravintolan järjestelmä takaa myös eri lähetysten seuraamisen! Tykkäsit jalkapallosta, formulasta, rallista, biljardista tai kiekosta!" ravintolateema.fi

En oo koskaan käynyt Teemassa, mutta odotan sen olevan huippu reivimesta ja kovaa DJ-settii. Juoma sisältyy hintaan (3€), joten kannattaa! Koivis rules! Saakohan Teemaan VIP-korttei? Tarttiskoha ne uutta promotyttöö?


Vielä enemmän odotan lauantain puumabileitä.


Julistedesign by lähiömuija.


Mainitsin aiemmassa postauksessani suunnitelleeni bestikseni kanssa näitä supermageitmegabileit ja ne on nyt täällä! Haipeimpii biisei tulee olemaan:






Koska oon terveysvalistaja&salikissa, niin en imagon vuoks dokaa ihan joka viikonloppu. Oon kuitenkin huomannut, että on muodikasta pitää lippistä ja aurinkolasei baarissa. Etsin siis viikonloppua varten omani.






Jos jotakuta lukijaa kiinnostaa tulla twerkkaamaan mun kanssa, niin eiku meilii lahiomuija@gmail.com.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti