lauantai 4. tammikuuta 2014

Eka postaus. ~Mun lauantai~ jee!

Hei kaikki!

Mä oon jo pitkään haaveillut blogin perustamisesta ja mikäs olisikaan parempi uudenvuodenlupaus kuin bloggaamisen aloittaminen?! ;D Ulkoasu on aika kauhee, kun en oo mikään tietokone-ekspertti (nörteille terkkui, blondii voi tulla jeesaa).

Mä pyrin elämään tasapainoista ja hyvinvoivaa elämää. Siihen kuuluu niin urheilu, ruokavalio, ulkonäkö ja muut pikkuasiat. Asun ihanassa pikkuyksiössä vantaalaisessa lähiössä. Täällä on kivaa asua, koska naapurissa on Lidl, Alepa ja kierrätyskeskus.

Menin tänään aamupäivällä bussilla meidän treenisalille. Harrastan kamppailulajeja, koska pidän itseni haastamisesta. Kalorit palaa ja näkee hyvännäköisiä miehiä. Jännitti kauheesti, kun en ollut käynyt salilla kahteen viikkoon ja pelkäsin kaikkien huomaavan, kuinka paljon oon lihonut joululomalla ja meikkivoide ei peittänyt suklaafinnejä. Kukaan ei ainakaan sanonut mitään, varmaan salaa ajattelivat, että "hyi mikä läski". Treenaaminen oli kuitenkin ihanaa pitkästä aikaa, pojat oli kivoja ja kannustavia. Meinasin tosin alkaa itkee, kun yks valas löi mua silmään. Onneksi ei tullut kuitenkaan mustelmaa, se olis aika noloa. Tässä esimerkkejä jutuista, joita tein tänään:


Olin salilla monta tuntia, koska mulla ei ollut muuta tekemistä. Treenailun jälkeen menin kotiin syömään ja perustamaan tämän blogin.


Resepti:
500 g jauhelihaa
1 tlk tomaattikastiketta
½ prk pestoa
suolaa
valkosipulijauhetta
paprikamaustetta
mustapippuria

Lisäksi keitin täysjyväspagettia 100 c vedessä.

Jälkkäriksi söin Lidlistä ostamaani naanleipää, mansikkarahkaa ja tummaa reissumiestä. Kohta alan makoileen mun sängyllä possu kainalossa. Hyvää palautumista treenien jälkeen. Liv:ltä tulee Seurapiirisäpinää Teksasissa ja Ruotsin miljonääriäidit New Yorkissa, parasta.

IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE MUN LUKIJOILLE!!! XOXO!!

ps. Huomenna postaus vuodesta 2013.  


  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti