sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Vuosi 2013 by lähiömuija


Vuosi 2013 sisälsi paljon superkivoja ja ihania hetkiä. Tapasin paljon uusia mahtavia tyyppejä. Vuosi sisälsi myös vastoinkäymisiä. En onnistunut saamaan Gabi Garcian käsiä ja massaa, vaikka tein hauiskääntöjä ainakin kerran viikossa.
                                                     


Tässä kuva mun haukkatreenistä marraskuussa. Uudet maksimit 1x5x4kg. Oon aika tyytyväinen itseeni. Aion vaihtaa loppiaisen jälkeen 5 kilon painoon. Hirvittää vaan, jos kukaan muu ei oo samaan aikaan salilla ja venäytän mun käden.


Kävin alkuvuodesta ulkomailla. Reissu oli mahtava ja ikimuistoinen. Pakko päästä taas. Tässä mun  pehmis ja majapaikka.





Uskokaa tai älkää, vaikka oonki tämmöinen sporttinen punttimimmi niin mäkin dokaan joskus.  Tässä mun reiviasu, kun mentiin teknoklubille.

 hame: new yorker takki: erätukku legginssit: tokmanni

Kesätöissä tutustuin lokkiin. Annoin sen nimeksi Joonatan. Joonatan oli maailman paras lemmikki. Hän päästi hassuja ääniä ja söi ruuantähteitä. En aiemmin tiennyt olevani lokki-ihminen ennen kuin tapasin Joonatanin. Jouduin kuitenkin jättämään sen Helsinkiin. Toivottavasti tapaamme taas ensi kesänä. Kauhea ikävä sua Jonsku <3


Lokakuussa muutin Vantaan siisteimpään lähiöön.


Joulukuussa täytin vuosia.



Epäonnistuin mun hammassuojien muotoilussa ainakin viisi kertaa. Sitten sain tehtyä hyvät ja hukkasin ne! Joku saleen varasti ne, kun oli suihkussa.



Vuosi 2013 oli elämyksellinen, mutta raskas. Tänä vuonna otan treenitavoitteeksi täydellisen muotoiset syvät vatsalihakset. Aion kokeilla myös uusia lajeja. Joskus oon miettinyt, että olis sairaan siistiä olla ninja, kuten Uma Kill Bill:ssä tai ultimaattinen twerkkaaja, kuten Miley sen musavideoissa. Blogin kautta pystytte seuraamaan mun kehitystäni ja lajikokeilujani. XOXO.



.

1 kommentti:

  1. :D LAURA. <3 hahahahahahhaha. ei ainakaan liian vakava ote sulla tähän, just hyvä ;D

    VastaaPoista