sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Traumaattinen lapsuus


Ysärilapsien pelottelu aloitettiin jo varhain. Jo nämä kuvat saavat hakemaan bentsokuurin. Toistaiseksi en ole heikoille jäille uskaltanut mennä.

 

 
Kun olin 3-vuotias, vanhin siskoni syntyi. Valokuva-albumissa oli enemmän kuvia vauvasta kuin musta, pikku prinsessasta.

Isot tytöt kertoivat, että prinsessa Diana on kuollut. Kerroin faktan siitä, ettei prinsessat voi kuolla. Oli se.

Eskarissa en saanut kundeja pusulitassa kiinni. Nykyisin kukaan ei halua enää leikkiä sitä.



 
Muille pukki toi spaissareiden levyn, mulle spaissari-tikkarin.

Saimme ekaluokalla koulusta lahjaksi hienot pyöräilykypärät. Se ei mahtunut päähäni, toiset pitivät sitä ala-asteen loppuun asti.

Koulussa leikittiin talvisotaa. En kelvannut rintamalle, koska olin tyttö. Olin kateellinen luokkani pojalle, joka harrasti ju-jutsua. Se sanoi, ettei se oo naisten juttu. Eipä näkynyt enää 9 vuoden päästä, kun menin peruskurssille. MUAHAHAHAHA.

Kymmenvuotiaana kuljin koulun kolmen kilometrin hiihtoretken ekaluokkalaisten kanssa, koska en pysynyt ikäisteni tappovauhdissa mukana. Olin onnesta soikea, kun luin paikallislehdestä olleeni Hippo-kisoissa sinä vuonna vain toisiksi viimeinen.

Sain arvonnassa paikan koulun bändikerhoon. Keikalla kevätjuhlassa heilutin taustalla rytmimunaa.

Halusin sirkuskouluun. En päässyt. Meni pari vuotta ja kaikki pikkusisarukseni laitettiin sinne. Tivasin tästä vääryydestä vuosia, kunnes lukiossa mulle paljastettiin, ettei mua voitu sinne laittaa, koska olin aivan liian kömpelö.

 

 
Viidennellä luokalla ympäristötiedonkirja valaisi, kuinka lapsia tehdään. Uskon, että ilman tätä tietoa olisin paljon onnellisempi ihminen.

Kutosella suositut tytöt eivät diggailleet vaatteistani.




 
Nyt ammattikorkeakoulussa meidän piti muotoilla muovailuvahasta jotain sellaista, mitä olet aina halunnut, muttet ole koskaan saanut. Tein Action Manin.







Sen pituinen se.



((((Sori kaikki mut mun oli pakko avautua mun kipeästä lapsuudesta. Kuten luitte, mua peloteltiin ja kiusattiin koko mun lapsuus ja vasta nyt oon saanut rohkeutta puhuu näistä asioista. Musta tuntuu, että kaikki tää on johtunut siitä, et kaikki ovat kadehtineet mun piilevää lahjakkuutani. Vähän niinku Madonna, Lady Gaga ja Antti Tuiskukin ovat olleet kiusattui. Nykysin saan voimaa siitä, että treeneissä on myös isompaa ja kömpelömpää jengii ku mä. Kiitti kun jaksoitte lukee tän ja sain purkaa mun sydäntä. Ootte mulle suuri tuki ja turva. Lupaan jatkos kirjottaa positiivisempii juttui. XOXO!!!))))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti