maanantai 6. tammikuuta 2014

Kun fitness-pimut valtasivat meidän painivuoron

Oli tammikuinen sunnuntaipäivä ja lähdin bussilla tyttöjen painivuorolle. Salilla kaikki oli sekaisin. Puolet tytöistä jätti saapumatta paikalle ja loput häipyivät salamana, kun tatamimme valtasi tusina kirkuvia fitness-pimuja. Fitness-pimut näyttivät suunnilleen tältä: 





Mulle meinasi iskeä ulkonäkökriisi, kun olin unohtanut mun push-upit, itseruskettavan, peruukin, tekoripset ja tekohampaat himaan. Sitten muistin, että mähän olin fitness jo silloin kun mä synnyin. Ja onneksi salilla ei ollut muita kundei niiden ohjaajan lisäksi.


Päätettiin Valaan kanssa kuitenkin pelotella fitness-pimuja, jotteivät ne ensi kerralla tule MEIDÄN vuorolla MEIDÄN reviirille. Testattiin uutta hc-tekniikkaamme. Ukena toimi Kalle. Kalle on niin ihana, kun se ei valita, jos joutuu treenaa tyttöjen kanssa ja sille saa tehdä ihan kaikkea mitä haluaa. Kallen sylissä on myös kiva istua treenien jälkeen. Pidemmänpäälle Kallen kanssa voisi olla tylsää, kun se ei paljon puhu. Tyypillinen suomalainen mies *huokaus*.





Seuraavat kuvat eivät sovi herkille lukijoille.











Fitness-pimut eivät kuitenkaan lähteneet salilta vaan jäivät MEIDÄN sohville syömään salaattia ja puhumaan kisakoruista, bikineistä, tukasta ja meikeistä yli tunnin ajaksi. Ne pohti suurta ongelmaa: näyttääkö pinkkiasu halvalta blondin päällä? No ei tietenkään näytä!! Kuvassa mun viime pikkujoulusesongin style.





Olisin halunnut mennä jakaan niille mun meikkivinkkejä, mutta piti lähteä bestiksen luo juhlatoimikunnan kokoukseen suunnittelemaan sikamageitmegabileitä. Eikä todellakaan kutsuta niihin mitään fitness-pimuja!


OLIKO LIIAN RANKKAA MATSKUU? MISTÄ HALUUTTE POSTAUKSII?! KOMMENTOIKAA IHMEESSS!! VASTAAN KAIKKIIN KYSYMYKSIIN. SAA LÄHETTÄÄ SÄHKÖPOSTII JA TEKSTIVIESTEI ;);) EN HALUU KUITENKAAN PAINOSTAA KETÄÄN. PUSUI LUKIJOILLE!!



2 kommenttia:

  1. Siis omg!! Toivottavasti ne pimut pelästyi!! Jaxuja, oot paras <3

    VastaaPoista
  2. Oli raskasta, kun joutui leijonaemon lailla puolustamaan omaa reviiriään. Päätin jäädä tänään twerkkaamaan himaan, koska mielenterveys ei olisi kestänyt toista samanlaista päivää. Kiitti jaxuista darkprincess, ite oot paras, iiiks <3

    VastaaPoista