maanantai 6. tammikuuta 2014

Täällä mä asun (toivepostaus)

Sain privana toiveen asuntopostauksesta, joten tässä sellainen. Mun asunnossa on paljon persoonallisia ja oivaltavia yksityiskohtia, jotka kuvastaa mua ihmisenä. On aivan parasta tulla omaan maailmaansa pitkän päivän jälkeen.



Tässä kuvia mun asunnosta:



Mun hammasharja ja saippua. Pesen hampaat aamuin illoin ja kädetkin joskus.



 Mun pesukone. Sen päällä on paljon käytännöllistä säilytystilaa.



Mun joulukuusi. Punainen on yksi mun lempiväreistä, joten köynnöksen väri sopii asuntoni tematiikkaan.



Mun kahvinkeitin. Hajotin edellisen ja sain tämän ilmaiseksi. Keittää pahaa kahvia, mutta takaa kofeiininsaannin ja energian jumppaamiseen. Fairy:lla putsaan mun astiat, ikkunat, matot, hammassuojat, pyörän ja lattian.



Mun pyykkiteline. Bongaa urheilurintsikat.



Mun joululahjaksi saamani naulakko. Se ei oo vielä seinällä, koska mulla ei ole porakonetta. Joku Remontti-Reiska voisi tulla kiinnittämään sen. Keitän kahvit vaivanpalkaksi ;P



Vaikka oonkin Kelalle ja taloyhtiölle ilmoittanut, että asun yksin niin se ei pidä paikkaansa. Mulla on kaks lemmikkiä: Håkan-hippo ja Ville-possu. On ne niin lutusia. Juoksivat heti mamin rutistukseen, kun tulin himaan.



 MITÄ TYKKÄÄTTE MUN ASUNNOSTA? HALUUTTEKS LUKIJAT TULLA KYLÄÄN? VOIN ARPOO VIP-SISÄÄNPÄÄSYN!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti